Störande grannar :s

Hejsanhoppsan!

Idag har det varit lika bra kanon väder vart en promenad bort till affären, köpte juice,chips, fiskbullar och dipp :P Skall gotta mig lite med ikväll. Men bra program på tv ikväll är det som turen är! Nu sover Albin han somnade 18:10 ikväll han vaknar nog om någon timme igen och vill ha lite mat! Stötte på två unga mammor idag när jag var vid affären dom glodde som fan fast på ett postivt set :D tänkte fråga dom hur det var på unga mammor om dom gick där och tyckte det var bra. men själv klart så fega jag ur haha hoppas man stötar på dom igen :) Dom såg treviga ut! Albin blir 7 månader om drygt en vecka ojojoj tidet går tiden går, snart ett år jo haha.. Just nu väntar jag på att älsklingen skall vara klar med sitt spelande så han kan snacka lite med mig via facebook känns förfärligt och veta att han inte kommer hem ikväl jobbigt jobbigt när man aldrig brukar vara utan varandra :( stackars mig och jag som sa till honom att det skulle bli så jäkla skönt och vara utan honom när vi små tjafsade igår haha fan så dumt sagt :( måste nästan säga förlåt! Idag fick Albin testa att tasina egna små händer och försöka äta men slabb slabb det gick inge vidare, väntar ng med nästa provande vid åtta månaders ålder istället, ändå bara en månad kvar dit. Och snart är det dags för bvc besök igen undra hur mycket han gått upp och växt han har nog lagt på sig lite. Nästa månad blir det att shoppa massa käder till Albin också gud så han växer ur kläderna fort, får ta och köpa lite han kan växa i också så man inte behöver köpa på sig lager så ofta! på tal om något helt annat så bankar grannen som fan här brevid!! jävligt störande undra vad han håller på med sprang massa snor ungar i trappan och höll på också. I don´t like it!  Nu är det dags för tv puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0