Tror ni på under ? skall man kanske be till gud! Låt de ske ett mirakelllll

hejhej
Idag har jag städat för fult Och så vart det en promenad lite sennare på dagen och i slutet av promenaden mötte vi Amanda sen gick vi hem till oss och snackade lite sen var hon tvungen att dra vidare till far sin och hämta pengar hon skulle tydligen partaja i morgon :) Trevligt trevligt! Sen har det inte hänt så mkt idag mer än att umgås med min kära son som varje dag .. övar som vanligt varje dag på att öva balansen mer och mer när han sitter sälv nu klarar han det utmärkt men gör han ngn hastig rörelse så kan han tappa balansen ibland me han är super duktig det går framåt för varje dag. Idag kom jag och Amanda på att de är nog dags för en hopp gunga för Albin han hoppar hellre i gåstolen än att gå i den haha så det hade nog varit kul för honom att få :) Och den 25 blir det stan det är nu bestämt en heldag på stan och shoppa lite kläder åt Albin super kul, Love it. Har pratat med faster idag också berättade lite om vad som händer just nu hon hade ingen aning så nu är hon medsveten om de tror hon är lika paff som jag blev! Albin sover just nu som en liten prins i mamma och pappas säng han somnade utan probem idag också skönt att få sluta upp med vaggandet i vagnen varje kväll men som sagt kanon bra vid övertrötthet kan jag säga :P Nu ko jag och tänka på min liallasyter igen saknar henne så mkt jennie berättar med att hon är så tillbakadragen och inte gammla vanliga Saga vad fan händer asso vad händer ?? Ett barn skal inte behöva genomgå detta liv! Jag vet själv vilket helvete jag levt i och jävla dåligt jag mått jag minns också att varje gång jag åktekarusell så kändes det som om jag var världens yckligaste barn fast när jag åkt klart var det som om ja kom tillbaka till verkligheten :( Men nu tar jag hand om mig sjäv fast kanske något jag gjort i många år fast skall inte säga att de alltid varit dåigt haft riktigt bra stunder med. Men när Lasse tog livet av sig så slippade mamma ut totalt! varför om man änd trodd på gud och kunde be lite.. kanske skall prova kan jo hända under. :) Måste bara säga att jag älskar min son så mmkt pussss på min lilla plutt nu skall jag snacka vidare med folket på facebook sedan se på tv :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0