yeeees :)

halloj. Idag har dagen rullat på som vanligt.. Albin vart övertrött när han skulle sova sin första sova idag men mammsen gav sig inte bättre med lite surigheter och till slut somna än en sur ,trott och gnällig Albin :( Men somnade gjorde han och då sov han ett tag också så han var glad kille när han vaknade och då blev det lite lek i gåstolen sen kolla på nr jag lagade lunch. Sen åt vi mat och lite lek till tyvärr blev det ingen promenad idag vet inte varför var lite seg idag låg och kollade på en film i natt som var rätt bra.. handlade om ett par och dom hade en sjuk son som höll på att dö och pappans mamma tog ett jobb på en bar som typ hette sexyworld där runkade hon av män i ett hål som killen stoppa in den i i väggen, för att tjäna massa pengar för att få deras lilla pojk frisk snacka om att offra sig och göra allt för att sitt barnbarn skulle överleva nej den filmen var bra, och den här mamman som runkade av män hade en falsk kompis som vänstrade med hennes man och det visste hon om för hennes man avslöjade alt innan han avled och det var inte vänninan medveten om! sorlig film de dåliga var att man inte fick veta om pojken blev frisk men det antar jag att han blev.
 ..:) Sen är det bara jag som skall ta och ta tag i allt när Albin börjar på dagis funderar som satan vad jag skall göra men skall söka jobb sen tänkte jag pugga samtidigt hemma så jag får i årdning på betyden sen kan jag jo gå något och utbilda mig sennare i livet till något jag verkligen vill jobba med ännu ung så jag hinner allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0