Solig kanon dag :)

Idag vaknade Albin kvart i åtta :) När vi gick ner för trappan såg man hur solen lysade in då blev man glad, har verkligen längtat efter varmt och solit väder hoppas de håller i sig och är så här fint länge nu :) Idga var vi borta och hälsade på morsan för att hämta en solhatt jag tyckte det var för varmt med mössa idag och solen tar så in i norden så solhatt behövdes verkligen idag själv har man fått solbränna utav att vara utomhus hela dagen! Sen träffte vi mormmor/mamma igen så gick vi ner till stan för jag skulle ha möte där vid halv ett och Albin fick en korv på stan de tyckte han var gott .. tiden gick sen sa jag hejdå tilöl morsan så tog jag och Albin en promenad i östergravar sen somnade han vid tio i tolv och sov till tre på dagen så han sov igenom hela mötet plus en halv timme innan mötet började sen hann vi ta bussen hem och komma hem sen vaknade han :) Så de blev en lång sova idag och en sova på dagen! En lång han börjar komma in i den vanan nu det är bra speciellt efter som han börjar dagis i aug också. När vi kom hem så stoppa vi i oss mat sen blev det lek på bakgården, utomhus utomhushar vi verkligen spendera dagen så idag blev det mkt frisk luft :) Sen blev Albin en riktig bus- unge ikväll igen :) han är alltid sån glad kille innan sängen då gör han av med all energi som är kvar sen blir han helt slut och somnar som en stock.. det är myssspyss det<3 Sen busade jag med honom han hade en burk som han kastade sen fångade jag den och låt på ngt konstigt sätt och det tyckte Albin var jätte skoh hihi :) Min kära älskade lilla pojk så glad att jag fick honom :D stolt mamma! Nu laddar jag upp alla utomhus bilder från dagen på facebook  :) pusskram // Josefinehultgren..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0