Härligt vår väder :)

Hejhopp du har verkligen våren kommir och jag har verkligen sommar känslan :) Albin är nu på dagis och själv stannade jag hemma från skolan hade så ont i skallen igår så kändes som om jag behövde vila upp mig lite. Jag hoppas de blir lekparken med Lina och nellie idag efter Albin slutat dagis vid halv två och lite fika i lekparken hade inte suttit fel:P Snart kommer moffa hit på kaffe. Han var här igår också och fikade med mig Johanna och lilla Albin :) sen kom mommo också förbi, Albin blir så glad när han träffa mommo och moffa :D Skönt och han har ett bra förhållande till dem och båda är riktigt busiga med Albin det gör mig glad. :) Har även städat och bäddat rent och massa idag så nu är allt klartv innan Albin kommer hem, slipper man tänka på de kan man vara ute hela dagen och gå hem mot kvällen och laga mat. Det blir super det. Skall nog ta och dra gång en film nu o slänga mej i soffan ett tag innan moffen kommer på kaffe :) Bye bye.

Valborg förra året! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0